Ostatni Bastion - Forum wielotematyczne o grach RTS

Wszystkie artykuły na tym forum, są objęte prawami autorskimi, zabrania się kopiowania ich ! / All rights reserved !

Ogłoszenie

Ostatni Bastion - Forum stworzone przez graczy dla graczy


#1 2011-09-10 01:42:08

 Pur3viL

Map Maker

status rambo6666@aqq.eu
772260
Call me!
Skąd: Milanówek
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 13
Punktów :   

Projektowanie Map oraz Ekipa Map Makerów

To jeden z moich najlepszych pomysłow obejmuje tu koncepcję tej mapy, precyzuje jej założenia. Miłego czytania

DoTa 1.00 Pre-Alfa by Pur3viL

I. Wstęp

Mapa jest walką dobra i zła. Po jednej stronie gracze dobra 1 (Królestwo Światła), 2 (Królestwo Chwały), 3 (Królestwo Aniołów) walczą przeciwko gracza zła 4 (Twierdza Mroku), 5 (Twierdzą Krwi), 6 (Twierdzą Demonów). Dysponujemy naszymi oddziałami, które samoczynnie pojawiają się na mapie w naszej bazie. Kierujemy nimi po tak zwanych liniach (Jest to droga wzdłuż wież obok jakiej jednostki się pojawiają i idą do bazy przeciwnika w jednym ciągu). Są 3 rodzaje linii: LEWA (po której poruszają się gracze 1 oraz 4), ŚRODKOWA (dla gracza nr. 2 oraz 5) i PRAWA (dla gracza 3 i 6). Na owych liniach mamy również wieże, które sukcesywnie będą zatrzymywały naszego przeciwnika lecz nie na długo dlatego musimy posyłać nasze jednostki strategicznie do obrony bazy, wież oraz do ataku. Na mapie zostały umieszczone także sklepy dla Bohatera. I tu nasywa się pytanie jaki bohater i po co on? Bohater na tej mapie jest do wspierania naszych jednostek bądź do bezpośredniej walki. To jednak nie wszystko nawet przy pomocy bohatera i jednostek moglibyśmy zbyt szybko polec przeciwnikowi dlatego nasza baza ma dodatkową ochronę jaką jest wieża obok której stoi 4 magów dodających do niej już potężne obrażenie (po zniszczeniu wieży walczą bezpośrednio) oraz silniejszą jednostkę u dobra archonta lv15 u zła demona lv15. Na mapie znajdują się dodatki takie jak:
LUCKY STRIKE SHIP!-owca po zabiciu której dostajemy dużą ilość surowców
Domy Strażników Dobra i Zła-po zniszczeniu których dostajemy surowce

II. Bohaterowie

Dla dobra dostępni bohaterowie to:

[*]Rycerz Paladyn
[*]Rycerz Uzdrowiciel
[*]Rycerz Pogromca Demonów
[*]Rycerz Wojownik

Bohaterowie dostępni dla zła to:

[*]Demon Piromanta
[*]Demon Przywoływacz
[*]Demon Rycerz Śmierci
[*]Demon Wojownik

III. Jednostki

Będą się regularnie pojawiały na mapie. 1x reswamp to 15 sekund.

DOBRO

Co 1X reswamp dostajemy
4x szermierz
1x biały mag
Co 5X reswamp dostajemy
1x katapulta
Co 10X reswamp dostajemy
1x inkzywator
Co 20X resawmp dostajemy
1x słoń
Co 25X reswamp dostajemy
1x archon

ZŁO

Co 1X reswamp dostajemy
4x Piechota mr elfów
1x czarnoksięznik
Co 5X reswamp dostajemy
1x kościana katapulta
Co 10X reswamp dostajemy
1x wampir
Co 20X resawmp dostajemy
1x salamandra
Co 25X reswamp dostajemy
1x demon

IV. Zasady


[*]Nie wolno zmieniać przypisanej do gracza linii chyba, że któryś gracz z drużyny gracza poległ i nie pojawiają się już jego jednostki na linii wtedy gracze z drużyny powinni przejąć również jego linię.
[*]Nie można wybierać innej klasy bohatera niż podane.
[*]Do każdej magii można dodać maksymalnie 30 punktów a do magii tajemnej maksymalnie 20 punktów.
[*]Gramy bohaterami tymczasowy lv40
[*]Brak Wlotów
[*]Po zniszczeniu wież na linii w bazie oraz przy zamku możemy zniszczyć jego zamek jak i wszystkie inne wrogie.
[*]Pogoda losowa
[*]Rozgrywka powinna skończyć się maksymalnie po 45 minutach.
[*]Gramy 1v1, 2v2 bądź 3v3

V. Wydarzenia i informacje

-Za zniszczenie wieży wroga na linii dostajemy po 100 każdego surowca
-Za zniszczenie wieży wroga w bazie dostajemy po 150 każdego surowca
-Za zniszczenie wieży wroga przy jego zamku dostajemy po 200 każdego surowca
-Za zniszczenie wrogiego zamku dostajemy 500 każdego surowca jednocześnie eliminując go z rozgrywki
-Za zniszczenie owcy LUCKY STRIKE dostajemy po 1000 każdego surowca ( taka owca na mapie jest tylko jedna)
-Za zniszczenie Siedziby Strażników Życia lub Śmierci (budynek należący do strony neutralnej)

VI. Zasady Wygranej/Przegranej/Remisu

-Wygrana drużynowa jest tylko wtedy gdy gracze zniszczą wszystkie zamki drużyny przeciwnej.
-Przegrana pojedyncza gdy wróg zniszczy zamek, który należy do gracza ten przegrywa.
-Przegrana ostateczna gdy wróg zniszczy zamki całej drużyny, w której gracz się znajduję.
-Remis następuje po 45 minutach gdy żaden z graczy nie stracił zamku z żadnej z drużyn bądź stracono tyle samo zamków.

VII. Dalsze plany oraz pomoc

Mapa jak na razie jest w stanie słabym ponieważ potrzebuję ludzi do pomocy przy niej mianowicie:
-Potrzebuję osoby, która będzie testowała mapę, określała mi wszystkie bugi oraz wraz ze mną ustalała jakieś nowe zasady, realizowała i wprowadzała pomysły na tę mapę.
Mam nadzieję, że pomożecie .


alaneczek666@gmail.com
WBC 3 1.03 PL & WBC 3 1.03.21 ENG Mapper
Nie pisać oraz nie

Offline

 

#2 2011-09-10 12:32:27

 miko

Wielki Pan Ogromnej Hordy!

13758531
Skąd: Kor
Zarejestrowany: 2011-08-30
Posty: 25
Punktów :   

Re: Projektowanie Map oraz Ekipa Map Makerów

Pure co do map makera... pokaż kilka swoich gotowych prac i wtedy zadecydujemy o tym, dota w porównaniu do mojej ma wady ponieważ ma jednostki latające, w mojej docie nie było lataczy

Offline

 

Wspolpraca

Toplisty

Szybki Kontakt

TyphMilano


Miko


Turek


Screamo

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.djronnie.pun.pl www.autocentrum.pun.pl www.radio-stolica.pun.pl www.pustak.pun.pl www.kosciejowi-niach.pun.pl