Wszystkie artykuły na tym forum, są objęte prawami autorskimi, zabrania się kopiowania ich ! / All rights reserved !
|
Na podstawie obszernych obserwacji połączyłem rasy herosów (wrodzone talenty ) z klasami które opierają się na tych talentach.
Rycerz - Palladyn, Kapłan
Krasnolud - Wojownik, Mistrz Run
Nieumarły - Rycerz Śmierci, Nekromanta, Lisz
Barbarzyńca - Wódz, Lodowy Mag
Minotaur - Wojownik, Piromanta
Ork - Złodziej, Szaman
Wysoki Elf - Lodowy Mag, Pogromca Smoków, Pogromca Demonów
Leśny Elf - Druid, Uzdrowiciel , Łowca
Mroczny Elf - Zabójca, Przywoływacz
Baśniowa istota - Iluzjonista, Bard
Mroczny Krasnolud - Szaman , Druciarz
Demon - Piromanta, Przywoływacz
Imperium - Kupiec, Alchemik
Ssrathi - Plugawiciel, Złodziej
Rój - Plugawiciel, nekromanta, rycerz śmierci
Władca zarazy - plugawiciel
W celu wprowadzenia balansu cechy magiczne nie mogą mieć więcej niż 20pkt, pozostałe umiejętności po 10 max mag nie może posiadać więcej niż jednej kategorii magii.
Offline
A czy te zasady nadal obowiązują? Kiedyś obowiązywały, ciekawi mnie jak jest teraz.
Klasy bohatera wojownicze, z wyjątkiem Rycerza Śmierci nie mogą używać magii.
Przy tworzeniu bohatera dozwolone jest maksymalnie po 10 punktów w umiejętności zwiększające morale, doświadczenie jednostek, czy produkujące surowce. Jeśli postać posiada dwie różne umiejętności zwiększające morale czy doświadczenie, może mieć 10 pkt w obu.
Bohater złodziej może posiadać magie iluzji.
Przy rozgrywkach drużynowych (2v2, 3v3) zazwyczaj gramy tak, że rasy o innych charakterach (zły, neutralny, dobry) nie mogą być ze sobą w drużynie - rasy tych samych charakterów bardzo dobrze się uzupełniają. Oto charaktery ras:
DOBRO: Imperium, Krasnolud, Rycerz, Wysoki elf.
NEUTRALNOŚĆ: Barbarzyńca, Baśniowe istoty, Leśny elf, Minotaur, Ssrathi.
ZŁO: Mroczny krasnolud, Mroczny elf, Demon, Ork, Nieumarły, Władca Zarazy, Rój.
Offline
aktywny!
Offline
zasady wymienione przez ciebie nadal isnieja
Offline